פולמון בת מצווה

עומדת לחגוג בת מצווה בקרוב?

חשוב לחשוב על כל פרט והזדמנות שתוסיף לחוויה המיוחדת. אחת מהרעיונות המקוריים והקסומים ביותר היא לארגן מסיבת פולמון. למה דווקא פולמון ומה חייב שיהיה בייחודית של בת המצווה?

  • דיג'יי מנוסה ומקצועי

אנשים לא יודעים, אך הדיג'יי הוא המרכיב העיקרי באירוע מסוג בת מצווה – בעצם המרכיב הכי קריטי וחשוב!  הדיג'יי לפולמון בת מצווה הוא זה שמעביר את כל התוכן באירוע מהסוג הזה, הוא באינטרקציה עם הקהל ועל אחריותו לסחוף את כל הילדים כדי שהאירוע יהיה מוצלח. הדיג'יי מוכרח להיות אחד שיודע לעבוד עם ילדים, יודע לנגן להם את המוזיקה שמתאימה להם והכי חשוב- אחד שיודע להפעיל ילדים.

  • התמקדות בכוכבת של הערב 

 פולמון בת מצווה יכולה להיות הזדמנות להתמקד בילדת הבת מצווה  ולהפוך אותה לכוכבת של הערב! עם איפור מיוחד וכמובן ציורי פנים אשר זוהרים בחושך – אין אחד שיפספס אותה ! חשוב להוסיף אביזרים וקישוטים לרחבה כמו: שרשראות זוהרות, כובעים זוהרים, באקטים,עניבות, צמידים, משקפיים וכ"ו. כל המרכיבים הללו יוצרים רחבה ייחודית וזוהרת המשרה אווירה של קרנבל.

  • הפעלות מיוחדות

בפולמון בת מצווה המפעיל משלב במהלך האירוע –  טקס כניסה מיוחד לחוגגת, שעשועון מקורי ומיוחד על מי מכיר את כלת השמחה הכי הכי טוב, מסיבת ריקודים מקפיצה המשלבת את כל השירים הכי מוכרים והכי חמים אשר רצים ברשתות( TIKTOK , אינסטגרם, MTV וכ"ו) והכל בגרסאות מקפיצות וייחודיות!

  • אטרקציה מיוחדת במינה

מסיבת פולמון היא אטרקציה ייחודית לאירועים , היא מסיבה צבעונית ומרהיבה אשר מחייבת חלל חשוך, תאורת אולטרה סגול למתן האפקט המושלם!  מדובר בעצם על מסיבת ריקודים אשר האפקט המרכזי שלה זה האפקט הזוהר. את אפקט הפולמון מייצרים על ידי פנסי אולטרה סגול חזקים במיוחד אשר פרוסים מסביב לרחבת הריקודים וכמובן בעמדת האיפור. 

לסיכום , אם את עומדת לחגוג בת מצווה בקרוב ומחפשת את הארטקציה המושלמת והמיוחדת שהאורחים לא ישכחו – פולמון בת מצווה זה האירוע בשבילך!

 

הביקורות לא מאחרות לבוא

למה אתם מחכים?

LET'S CELEBRATE

דילוג לתוכן