מפעיל ליום הולדת

המומחיות שלנו היא עבודה עם ילדים. יש לנו שנים של ניסיון באירועי ילדים ולכן כאשר בוחרים דיג'יי שיעשה יום הולדת כיתתית חשוב מאוד לבחור את הדיג'יי המתאים. כיום ישנם המון תקליטנים בשוק, ומרביתם רוצים להשתלב בעולם האירועים ולקחת כל אירוע.  אך חשוב לשים לב ולהיזהר –
לא כל תקליטן יודע להפעיל ילדים!

המומחיות שלנו היא הפעלת ילדים– אם זה בבתי ספר, אולמות ומועדוני אירועים או אירועים בבית הלקוח. 
חשוב לבחור את הספק הנכון לאירוע מהסוג הזה כיוון שכל האירוע מוטל על כתפיו של המפעיל. המפעיל מוכרח להיות אנרגטי, חייכן, שירותי וערני לסביבה כיוון שזה אינו אירוע רגיל. בגילאים קטנים חשוב לסקרן את הילדים,להלהיב אותם ולגרום לריגוש בקרב הקהל אחרת האירוע לא ממריא. 

סוגי מסיבות לבחירה

קצת עלינו

לנו  בחברת Let's Celebrate יש ניסיון של למעלה מ-15 שנים בהפעלת ילדים ובמסיבות מהסוג הנ"ל. 

אנו מנגנים את מיטב הלהיטים שהילדים מכירים ואוהבים בגרסאות DJ מיוחדות ומקפיצות
ומשלבים הפעלות בזמן הריקודים.
בנוסף אנחנו ממליצים לקיים משחקי חברה בין כלל המשתתפים על מנת ליצור עניין וגיבוש בקרב ילדי הכיתה.
ישנם המון משחקים והפעלות לבחירה ועליהן נשמח להסביר בהרחבה בשיחה טלפונית.

הביקורות לא מאחרות לבוא

למה אתם מחכים?

LET'S CELEBRATE

חוגגים יום הולדת? מזל טוב! עכשיו לאחר שכבר חשבתם את מי להזמין ומצאתם מקום לחגוג בו הגיע הזמן למצוא את הדבר החשוב ביותר – הדיג'יי שלכם שיקפיץ לכם את האווירה ברחבה.
היי, אני מאור ואני הבעלים של חברת המסיבות הגדולה בארץ: לטס סלברייט Let's celebrate
אנו עובדים שנים רבות בתחום האירועים ובפרט במסיבות יום הולדת, למען האמת קרוב ל15 שנים ועם כל הידע והניסיון שאספנו עם השנים אנחנו יכולים להגיד לכם בלב שלם שהגעתם למקום הנכון! חברתנו מומחית לאירועים מהסוג הזה ואנו נמצאים מדי יום בימי הולדת מסביב לארץ – מקריית שמונה ועד מצפה רמון והכל במטרה לעשות לחוגג/ת את המסיבה הכי שווה והכי מהנה שהוא או היא יכלו לדמיין.
בשביל שהאירוע יהיה מוצלח ויעבור מעל המצופה חשוב למצוא דיג'יי שידע לכוון בידיוק את הז'אנר/סגנונות המוזיקה אותם הקהל שלכם שומע ואוהב, על המוזיקה להיות גם עדכנית אך גם נוסטלגית – כיוון שישנם שירים ישנים שברגע שהדיג'יי שלכם ינגן אותם בהפתעה הקהל כולו יתלהב וירקוד בהתרגשות לצליליו  –  לדוגמא אצל ילדים : macarena  , Gangem style , cotton joe  וכן הלאה.
ואצל קהל מבוגר שירים של  –  ABBA, QUEEN, Michael jackson  וכ"ו.
חשוב מאוד שלדיג'יי יהיו גרסאות מקפיצות לשירים המוכרים על מנת להרים את האווירה ולגרום לכל הרחבה לרקוד. אנו בלטס סלברייט מחזיקים ארכיונים של שירים נוסטלגיים וחדשים והכל בגרסאות מקפיצות שמתאימות למסיבה כך שאנו נדע בידיוק מתי לשלב את השיר המתאים שבעזרתו כולם יבואו לרקוד ואף אחד לא ישאר לשבת על הכיסא. בנוסף אנו מחזיקים רמיקסים וגרסאות מיוחדות להמון שירים חדשים וישנים כך שעם הרמיקס הנכון המסיבה פשוט לא תגמר.
כדי שהמסיבה תהיה מוצלחת חשוב מאוד שאיכות ההגברה והתאורה יהיו גבוהות כיוון שלא כייף להיות במסיבה שהרמקולים רועשים מידי או מצפצפים מידי – דבר כזה יכול להרוס את כל החוויה של האירוע. גם על התאורה להיות מתואמת לקצב המוזיקה ובגובה מדוייק על מנת שלא תסנוור את הקהל שנמצא ברחבת הריקודים. חשוב לדעת איפה למקם את התאורה על מנת שהיא תספק את המירב. הגברה ותאורה אלו שני פאקטורים מאוד חשובים כדי שמסיבה תהיה מעולה ! אנו בלטס סלברייט מחזיקים בציוד חדיש איכותי ומהמתקדמים בשוק, אצלנו אין רמקולים שמרעישים או מחרחרים, ותאורה שלא עושה את העבודה. אנחנו מחזיקים בציוד איכותי ומתקדם לאירועים פרטיים בבית או מחוצה לו.
השירות שלנו למסיבת יום הולדת כולל:
דיג'יי מקצועי אשר שולט במגוון רחב של סגנונות מוזיקה ובעל יכולת קריאת קהל טובה ומהירה
רמקולים מוגברים איכותיים הכוללים חצובות
תאורת ארבעה פנסים המחליפים צבעים לפי קצב המוזיקה ובנוסף גם לייזר איכותי + חצובה
מיקרופון אלחוטי או מיקרופון דינמי(חוטי) לפי העדפת הלקוח
פלטה מקצועית – קונטרולר אשר דרכו הדיג'יי מתקלט (מה שהחליף את הפטיפונים שפעם היום מתקלטים איתם, היום זה קונטרולר דיגיטלי)
מחשב נייד איכותי בו נמצא כל ספריות השירים שהתקליטן מנגן במהלך המסיבה.
באירועי ילדים השירות כולל גם שירותי הנחייה מקצועית על ידי מפעיל ילדים.
המפעיל משלב גם משחקים ותחרויות מגבשות וגם מסיבת ריקודים הכוללות הפעלה בזמן הריקודים כמו מעגל כפיים, אתגר הבובות, רכבת וכ"ו.
משך הפעילות של מסיבה נע בין שעתיים ל- ארבע שעות.
לילדים מומלץ שהאירוע יימשך עד שעתיים כיוון שיותר משעתיים הילדים ממצים את כל הפעילות, סף הריכוז והסבלנות שלהם הולך ופוחת כך ששעתיים זה הזמן האידאלי לגילאי 5 עד 11. מגילאי 12 ומעלה מומלץ על 3 שעות פעילות ואירועים של קהל בוגר 18 + מומלץ על 4 שעות פעילות.
הדבר החשוב ביותר לשים לב ולבדוק לפני שסוגרים תקליטן ליום הולדת לילדים זה שהתקליטן הוא גם מפעיל ילדים!
כיום יש המון המון דיג'יים, גם חדשים וגם בעלי ניסיון ורובם רוצים להשתלב בשוק ובמיוחד באירועים מזדמנים ולכן חשוב לשים לב שהדיג'יי שאותו בחרתם הוא דיג'יי אשר יש לו רקע וניסיון עם ילדים. אם הדיג'יי לא ידע איך לגשת לקהל של ילדים, לדבר איתם במקרופון, להקפיץ ולהדליק את הילדים האירוע יראה בהתאם והמסיבה פשוט לא תתרומם.
דיג'יי מפעיל בעל ניסיון בימי הולדת לילדים ידע איך להקפיץ את הילדים, ידע איזה שירים להשמיע להם ואיזה משחקים ותחרויות צריך לעשות בכל גיל וגיל(ישנם המון סוגי תחרויות המותאמים לגילאים שונים). אירועי ילדים הם אירועים מורכבים אשר חשוב חשוב חשוב לבחור את המפעיל הנכון! לא תמיד המחיר זה מה שחשוב, לרוב מומלץ לשלם עוד קצת ולהיות רגועים שהתקליטן שלכם ידע להחזיק את כל הילדים ולעשות יום הולדת מהסרטים!
 
דילוג לתוכן