מסיבת פולמון לילדים

חוגגים יום הולדת? בין אם אתם חוגגים לילד או לילדה שלכם, ובין אם אתם חוגגים לעצמכם –

מגיע לכם מזל טוב!

בואו לחגוג איתנו בענק עם מסיבת פולמון מיוחדת וזוהרת במינה !

מסיבת פולמון היא הלהיט החדש בקרב ימי ההולדת, ואצלנו בחברת לטס סלברייט אנו מביאים את קופנגן שבתאילנד הישר אליכם .

אז חלקכם בטח שואלים – מה זה בכלל מסיבת פולמון?

מסיבת פולמון היא מסיבה זוהרת  במיוחד המלווה במאפרת מקצועית אשר מאפרת את כלל המשתתפים באירוע בצבעי פנים וצבעי גוף אשר זוהרים באור אולטרה סגול.

הצבעים המיוחדים הינם מהאיכותיים שיש כיום בשוק והם על בסיס מים כך שהם יורדים בקלות מהגוף ולא נדבקים כלל לבגדים.

בנוסף למאפרת המקצועית אנו מוסיפים אביזרים זוהרים לשלב מסיבת הריקודים. בין הפריטים ניתן לבחור – שרשראות הוואי, צמידים זוהרים במגוון צבעים, משקפיים, כובעים זוהרים, באקטים ועוד מגוון גדול של אקססוריז לקישוט וחלוקה במהלך מסיבת הפולמון.

בנוסף לאיפור ולאקססוריז החלק החשוב מכל שאי אפשר בלעדיו  –

תקליטן מקצועי אשר מפעיל את הילדים והמשתתפים באירוע!

חברתנו מציעה שירותי מוסיקה וDJ  ברמה הגבוהה היום בשוק!
תקליטנים בעלי יכולת קריאת קהל גבוה, בחירת שירים מדוייקים לפי טיב הקהל ובעיקר יכולת ההפעלה של הדיג'יי והעברת פעילות מצחיקה ומעשירה בקרב הילדים המשתתפים באירוע.

כן כן  הפעלת הילדים הוא המרכיב העיקרי והקריטי במהלך מסיבת הפולמון!

אנו מבצעים במהלך מסיבת הריקודים הפעלות שונות ומגוונות כמו  – ריקודי שורות, רכבת פולמון מיוחדת, מעגל היפ – הופ, תחרות לימבו ועוד מגוון גדול של פעילויות בזמן הריקודים.

כך שאצלנו אף ילד לא ישב בצד בשעמום.

במסיבות יום הולדת לילדים חשוב לשלב בנוסף לריקודים גם משחקי חברה מגבשים ומצחיקים,
בהם החוגג/ת של יום ההולדת בוחר/ת את המשתתפים במשחק וכמובן בוחר/ת מי ינצח בכל תחרות שהיא.

אנו מציעים מגוון משחקים ותחרויות מצחיקות, מגבשות וסוחפות בהן החוגג/ת יוכלו לבחור מבין רשימה גדולה של  משחקי ריקוד, משחקי זריזות ומשחקי אילתור שונים.

במרוצת השנים שאנו עוסקים בתחום הצלחנו לאסוף מגוון ענק של פעילויות ומשחקים מענייינים ומקוריים שילדים אוהבים – משחקים העובדים על דינמיקה קבוצתית, משחקים מוזיקליים, משחקי ריקוד שונים וגם משחקי זריזות ועבודה בצוות (מה שיוצר גיבוש ואיחוד בכיתה).

חברת לטס סלברייט מתאימה  לכם את המשחקים והתחרויות לפי גיל הקהל המשתתף באירוע תוך שיחת היכרות ותיאום ציפיות עם החוגג או החוגגת של היום הולדת.

בכל אירוע אנו מגיעים עם שלט זוהר
עם כיתוב FULL MOON בעמדת האיפור
ובנוסף מסגרת צילום ניידת בה המשתתפים יכולים להצטלם עם מי וכמה שירצו .

ניתן לשלב בנוסף – בלוני ענק זוהרים אשר יתעופפו להם באוויר במהלך המסיבה בין הילדים.

בנוסף ברשותנו קיר צילום ענק ומיוחד
בסגנון  FULL  MOON טרופי ממש כמו בתאילנד!

אז למה אתם מחכים? 

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ואדיב לקהל לקוחותינו. חשוב לנו שהאירוע שלכם יהיה ברמה הגבוהה ביותר, לכן אנו מעסיקים את המאפרות המקצועיות בשוק בעלות וותק גדול בתחום האיפור

איכות החומרים

האיפור בו אנו משתמשים הינו איפור היפואלרגני מהאיכותיים שיש כיום בשוק. האיפור עבר סדרת בדיקות קפדניות ועומד בתקן המחמיר של ה-FDA האמריקאי. כך שאתם יכולים לשכוח מגירויים או אלרגיות בעור - כי הבריאות שלכם קודמת לכל !

מצויינות

כמו שניתן לראות בהמלצות הרבות עלינו המופיעות באתר - אנו שואפים למצויינות כל אירוע אנו מקדישים את מלוא תשומת הלב, חושבים על כל הפרטים הקטנים כדי ליצור לכם את האירוע האולטימטיבי

זמינות וניידות

לא משנה לנו היכן מתקיים האירוע, אנו מגיעים למרבית אזורי הארץ - מהצפון ההררי ועד הדרום המדברי. כל זאת במטרה לעשות לכם את האירוע המושלם

קצת עלינו

אנו חיים ונושמים אירועים למעלה מ-15 שנים. מוסיקה היא הכל בשבילנו, אך יותר מהמוסיקה, הסיפוק לראות רחבה מלאה באנשים שמחים שרק חיכו לרקוד ולהשתחרר – זה מה שגורם לנו לקום כל בוקר עם רצון להמשיך.
הידיעה הזאת ששימחנו אנשים וגרמנו להם להנאה שווה הכל!

אז עם הרבה ידע וניסיון שאספנו עם השנים בתחום האירועים ולאחר מאות אירועים אנו מביאים איתנו לרחבה מוסיקה משובחת מלווה באנרגיות ושמחה! לחברתנו צוות גדול של תקליטנים, מנחים ומפעילי ילדים כך שלפי טיב האירוע אנו נדע להפיק בשבילכם את האירוע האולטימטיבי!  בין אם הקהל מבוסס על ילדים או מבוגרים, כולנו אוהבים לרקוד ולהשתחרר, זהו צורך בסיסי- ואנו נדע לענות על הצורך הזה.

לאחר מאות אירועים פרטיים שערכנו ובינהם – מסיבות יום הולדת, מסיבות בת מצווה,חתונות, אירועי חברה, מסיבת פולמון  ועוד רבים אחרים אנחנו יכולים להגיד בפה מלא שחווינו כמעט הכל.
עם כל הידע והניסיון שצברנו בתחום האירועים, אנו נשמח לקחת חלק באירוע הבא שלכם, ועל הדרך לתת לכם טיפים לאירוע המושלם! 

הביקורות לא מאחרות לבוא

למה אתם מחכים?

LET'S CELEBRATE

דילוג לתוכן