מסיבת אוזניות לילדים

מהי בעצם מסיבת אוזניות?

מסיבת אוזניות לילדים היא מסיבה כמו שכולנו מכירים והיא כוללת את כל האלמנטים החשובים כמו- קהל מגוון, מוזיקה טובה, דיג'יי , תאורת מסיבה, אוכל , שתיה וכ"ו  אך משהו אחד  קריטי שויתרנו עליו- רמקולים.
 אנו התרגלנו במהלך השנים שמסיבה חייבת להיות עם רמקולים שדרכם נוכל לשמוע את המוזיקה שהתקליטן מנגן לקהל.

פה בעצם כל הקסם קורה – במקום רמקולים הקהל שומע את המוסיקה דרך זוג  אוזניות אישיות שכל משתתף / משתתפת מקבלים לרחבה.

האוזניות מחליפות את הרמקולים וכך ניתן לרקוד חופשי מבלי לעשות רעש כלל.

מסיבת אוזניות נותנת פתרון מדהים לבעיית רעש, לבעיית שכנים טורדניים ולבעיית חוק הרעש אותו המשטרה יכולה לאכוף.

מהי מסיבת אוזניות לילדים?

מסיבת אוזניות לילדים היא מסיבת ריקודים הכוללת מגוון הפעלות המותאמות לגיל המשתתפים. מסיבת האוזניות מתקיימת לרוב במסיבות יום הולדת שאחד הילדים בכיתה חוגג ומזמין את כל חבריו לכיתה לחגוג עימו.

הפעילות בעצם מבוצעת בשלבים הדרגתיים כיוון שהאירוע עצמו הוא לילדים חשוב לבנות אותו בסדר הדרגתי –

קבלת פנים של רבע שעה הכוללת מוסיקת רקע , חטיפים שתייה קלה והמתנה לכלל הילדים המוזמנים לאירוע.

לאחר שכולם הגיעו והביאו מתנות לחוגג\חוגגת אנחנו מתחילים את הפעילות –

אנחנו מחלקים לכל ילד וילדה אוזניות אלחוטיות מהדגם החדש ביותר- אוזניות LED  אשר מוארות בצבעים שונים לפי בחירה- ירוק, אדום, כחול.

חשוב לציין שהאוזניות מתכווננות לפי גודל הראש של כל משתמש וניתן להגדיל או להקטין את הקשת של האוזניות לפי התאמה.

לאחר שכל המשתתפים קיבלו אוזניות ניתן להתחיל את המסיבה שלנו –

המסיבה מתקיימת אך ורק באוזניות וכך בעצם כל הילדים שומעים את המוסיקה שהתקליטן מנגן הישר לתוך האוזניים שלהם. דבר זה יוצר התלהבות בקרב הילדים, גורם לכולם לקחת חלק בפעילות ולהשתתף בחוויה, שמא מי שלא שם אוזניות לא לוקח חלק במסיבה ולא יודע מה קורה בפועל.. לכן כל ילד או ילדה רוצים להרכיב זוג אוזניות ולהיכנס לעניינים.

בנוסף למסיבת הריקודים שמתרחשת באוזניות אנו משלבים משחקים מצחיקים ומגבשים בקרב ילדי הכיתה . יש לנו מגוון גדול של משחקים לבחירה- משחקי זריזות ומהירות, משחקי חשיבה, משחקי אינטראקציה, ומשחקי ריקוד.

כלל המשחקים שלנו מבוצעים על ידי מפעיל מקצועי בעל ניסיון עשיר בעולם הילדים. חשוב מאוד לקיים גם מסיבת ריקודים באוזניות וגם פעילויות ומשחקים כיוון שמסיבה לילדים מחייבת הפעלה ולא רק ריקודים . ילדים לא יכולים לרקוד ברצף במשך שעתיים/ 3 שעות ולכן חייבים לעניין ולסקרן אותם עם תחרויות מגוונות לפי בחירת הלקוח/ה.

 איפה ניתן לקיים את מסיבת האוזניות לילדים ?

 את מסיבת האוזניות ניתן לקיים בבית, בחצר בית, במועדון, לופט , מתנ"ס , מועדון דיירים ועוד מגוון גדול של מקומות פתוחים וסגורים אך חשוב מאוד שיהיה חיבור לחשמל כיוון שללא חשמל לא תהיה לנו אפשרות לקיים מסיבה. נכון האוזניות עובדות ללא סוללות וללא חשמל אך הציוד של הדיג'יי מחייב חיבור ישיר לחשמל 220 V (שקע ביתי סטנדרטי) .
כך שאלו ממכם שחשבו לקיים את מסיבת האוזניות בגינה ציבורית / יער / במקום פתוח ללא חיבור לחשמל יצטרכו לדאוג לגנראטור מיוצב מתח של 3000 V ומעלה על מנת לקיים את האירוע כהלכה.

באיזה גיל נהוג לחגוג מסיבת אוזניות לילדים?

מסיבת אוזניות לילדים מתאימה לגילאי 5 ומעלה. בכל גיל וגיל אנו משלבים מוזיקה המותאמת לאותו קהל כל שהחוגגים יכירו את כלל השירים במהלך האירוע , וכמו כן אנו מתאימים את המשחקים והתחרויות לפי גיל המשתתפים. לדוגמא: ילדים בגיל 6 – 7 ישחקו יותר משחקי זריזות ומהירות ולא משחקים כמו נשיקה סטירה שנהוג לשחק בגילאי – 12 13. אנו מגיעים עם ניסיון של 15 שנים באירועי ילדים ויודעים איזה הפעלות להתאים לאותו קהל על מנת שהאירוע יצא לא פחות ממהמם!

הביקורות לא מאחרות לבוא

למה אתם מחכים?

LET'S CELEBRATE

דילוג לתוכן