מסיבת אוזניות לבת מצווה

מסיבת אוזניות לבת מצווה

בת מצווה היא אחד מהרגעים המיוחדים בחיי ילדה. זהו הזמן בו היא עוברת מהילדות לבגרות. מסיבת הבת מצווה היא אחת מהאירועים המרכזיים בחגיגה זו ומסיבת אוזניות לבת מצווה היא רעיון ייחודי ומהנה שיכול להפוך את האירוע לבלתי נשכח.

בעת בניית המסיבה, חשוב להתחיל מבחירת נושא המסיבה. מסיבת אוזניות לבת מצווה היא קונספט שהאורחים לא ישכחו.

מסיבת אוזניות לבת מצווה מתקיימת אך ורק באוזניות וכך בעצם כל הילדים שומעים את המוזיקה שהתקליטן מנגן היישר לתוך האוזניים שלהם. דבר זה יוצר התלהבות בקרב הילדים , גורם לכולם לקחת חלק בפעילות ולהשתתף בחוויה , מכיוון שמי שלא שם אוזניות לא לוקח חלק במסיבה ולא יודע מה קורה בפועל . לכן כל ילד וילדה רוצים להרכיב זוג אוזניות ולהיכנס לעניינים. 

מגוון של משחקים ופעילויות

בנוסף למסיבת אוזניות לבת מצווה, אנו משלבים משחקים מצחיקים ומגבשים בקרב ילדי הכיתה . יש לנו מגוון גדול של משחקים לבחירה – משחקי זריזות ומהירות , משחקי חשיבה , משחקי אינטארקציה ומשחקי ריקוד.

מפעיל מקצועי

כלל המשחקים שלנו מבוצעים על ידי מפעיל מקצועי בעל ניסיון עשיר בעולם הילדים. חשוב מאוד לקיים גם מסיבת ריקודים באוזניות וגם פעילויות ומשחקים כיוון שמסיבה לילדים מחייבת הפעלה ולא רק ריקודים . ילדים לא יכולים לרקוד ברצף במשך שעתיים/ 3 שעות ולכן חייבים לעניין ולסקרן אותם עם תחרויות מגוונות לפי בחירת הלקוח/ה.

ליווי אישי

אנו בחברת לטס סלברייט מלווים מאות חוגגים וחוגגות מידי שנה במסיבת הבר /בת מצווה, דואגים לליווי אישי בכל הנוגע להפקת האירוע , בין אם זה לוחות הזמנים . עזרה והמלצות על ספקים נלווים וכמובן התייעצויות ואוזן קשבת למזמין האירוע על מנת להפיק את האירוע הטוב ביותר.

אוזניות איכותיות

האוזניות שלנו הינם אוזניות LED   אלחוטיות דגם 2023 אשר עובד ללא סוללות (מה שחוסך זמן רב והמתנה להחלפת סוללות במהלך המסיבה). האוזניות כוללות משדר ארוך טווח לקליטת האוזניות עד 400 מטר. ניתן להגדיל את האוזניות לפי גודל הראש של המשתמש (מתאים גם לילדים קטנים כך שבעצם האוזנייה לא תיפול להם מהראש).

לסיכום, מסיבת אוזניות לבת מצווה זוהי מסיבה מיוחדת ומומלצת ! קונספט שהאורחים לא ישכחו וידברו עליו שנים רבות.  אז אם אהבתם ואתם רוצים לשמוע עוד , אנו מגיעים עם ניסיון של 15 שנים באירועי ילדים ויודעים איך לעבוד כדי  שהאירוע יצא לא פחות ממדהים!

הביקורות לא מאחרות לבוא

למה אתם מחכים?

LET'S CELEBRATE

דילוג לתוכן