יום הולדת פולמון

מה זה יום הולדת פולמון?

בשביל להבין מה זאת יום הולדת פולמון נצטרך לפרק את הביטוי לשניים.
ראשית יום הולדת זאת בעצם מסיבת יום הולדת לחוגג או חוגגת אם זה לילדים ואם למבוגרים הכוללת מסיבת ריקודים מקפיצה ע"י תקליטן מקצועי ומנוסה הכולל הגברה איכותית ותאורת מסיבה(תאורה אשר מחליפה צבעים לפי קצב המוזיקה).
והפולמון זהו בעצם קונספט המסיבה. מסיבת פולמון כוללת איפורי פנים וגוף המבוצעים ע"י מאפרות מקצועיות מטעמנו. האיפור עצמו הוא איפור זוהר באולטרה סגול העשוי מצבעי מים איכותיים. כל משתתף או משתתפת במסיבת הפולמון בוחר את איור הפנים/גוף שאותו ירצה. בנוסף לציורי הגוף הזוהרים אנו משלבים תאורת אולטה סגול עוצמתית הכוללת 4 תותחים אשר מונחים על חצובה חזקה ויציבה.
מה שהאורות יורים בעצם הוא אפקט זוהר כך שבנוסף לאיפור זוהר ניתן להוסיף קישוטים זוהרים לרחבת הריקודים כמו – בדים זוהרים, שרשראות הוואי זוהרות,כובעים זוהרים
משקפיים, צמידים זוהרים ועוד מגוון רחב של מוצרים אשר יוסיפו לחווית הפולמון.

חשוב לציין שיום הולדת פולמון משלבת בעצם גם מסיבת ריקודים וגם עמדת איפור זוהר כך שבתחילת האירוע המשתתפים\משתתפות מגיעים לעמדת האיפור כדי להתכונן לשלב המסיבה.
בשלב השני כאשר כולם מאופרים אנחנו יוצאים לדרך בעזרת התקליטנים האיכותיים שלנו ובעצם מתחילים את מסיבת הריקודים.

האם יום הולדת פולמון מתאימה לילדים?

כמובן שיום הולדת פולמון מתאימה לילדים ואפילו מומלץ!
אנו בלטס סלברייט נתאים את כלל הפעילות לילדים- אנו נתחיל בלאפר את כלל המשתתפים ביום הולדת. לאחר מכן נתחיל את המסיבה שלנו שתכלול בתוכה הפעלות שונות כמו- מעגל כפיים, מעגל ברייקדאנס, רכבת ילדים אחרי החוגג\חוגגת לימבו וכ"ו.
לאחר מכן נשלב במהלך המסיבה תחרויות מצחיקות ומגבשות בין המשתתפים כיוון שהמסיבה היא לילדים חשוב יהיה לשלב גם ריקודים וגם תחרויות כדי ליצור עניין וריגוש.
בין התחרויות שאנו נוהגים לקיים – משחקי ריקוד מבדרים, משחקי זריזות ומהירות, משחקי מוזיקה ועוד מגוון גדול של אופציות לבחירת הלקוח.

האם יום הולדת פולמון מתאימה למבוגרים?

כמובן!
חלק גדול מהאירועים שלנו הם מסיבות יום הולדת 30 40 וכ"ו…
אם מדובר ביום הולדת פולמון של קהל בוגר ולא ילדים אנחנו מקיימים מסיבת ריקודים עם כלל הלהיטים הכי חמים ומדוברים וכמובן משלבים נוסטלגיות שונות על פי טיב הקהל החוגג. בנוסף אנו מצוותים לתקליטן מאפרת מקצועית אשר תאפרנה את כל המשתתפים לאורך כל האירוע. לחבית המסיבה נהוג להוסיף אביזרים וקישוטים זוהרים כמו- משקפיים שרשראות צמידים כובעים ובאקטים זוהרים בהם נמלא שתיה/ שתיה חריפה עם קשים זוהרים. כל האקססוריז עם המוסיקה המעולה ותאורת אולטרה יכניסו אותנו לאווירה ממש כמו הפולמון המוכר והאהוב בקונפגן שבתאילנד. לחלקכם שלא היו בפולמון בתאילנד המסיבות שלנו הכי הכי קרובות לשם.
אנו מקפידים על כל הפרטים הקטנים על מנת ליצור אווירה נעימה מיוחדת ושמחה כך שהאורחים שלכם לא ירצו לעזוב את רחבת הריקודים.

האם ניתן לקיים את המסיבה בכל מקום ובכל שעה?

חשוב מאוד שרחבת המסיבה תהיה חשוכה כיוון שאפקט הפולמון הזוהר מצריך סביבה חשוכה ללא פנסים או פרוג'קטורים(דבר העלול להרוס את האפקט הזוהר).
כך שאם אתם מתכננים בקרוב יום הולדת פולמון יש לקחת בחשבון את נושא החושך ובכך לא לקיים את המסיבה במקום פתוח (חצרות וכ"ו) בשעות היום או לא לקיים את המסיבה במקום בו אי אפשר לווסת את תאורת המקום. דבר זה קריטי ועלול להפריע לתאורת האולטרה להיות מורגשת. בנוסף ניתן להגיד לאורחים להגיע בבגדים לבנים / זוהרים על מנת שהאפקט יהיה מורגש ומרהיב יותר.

לסיכום: אם לא בא לכם לעשות עוד סתם מסיבת ריקודים רגילה שכולם כבר מכירים ובעצם להפוך את הקונספט למסיבה מיוחדת וזוהרת עם המון הפתעות וקישוטים מרהיבים לאורחים שלכם הגעתם למקום הנכון!

אנחנו בלטס סלברייט נדאג להפיק לכם את המסיבת יום הולדת פולמון המושקעת ביותר שכל האורחים שלכם עוד ידברו עליה גם לאחר האירוע..
לחברתנו קהל גדול של לקוחות מרוצים עם המון המלצות והמון ידע ושליטה בעולם האירועים אנו נפיק לכם את האירוע המושלם.
כל שנותר הוא להתקשר אלינו , להכיר אותנו ולשמוע על החבילות שיש לנו להציע!

ועד אז, המון מזל טוב!

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ואדיב לקהל לקוחותינו. חשוב לנו שהאירוע שלכם יהיה ברמה הגבוהה ביותר, לכן אנו מעסיקים את המאפרות המקצועיות בשוק בעלות וותק גדול בתחום האיפור

איכות החומרים

האיפור בו אנו משתמשים הינו איפור היפואלרגני מהאיכותיים שיש כיום בשוק. האיפור עבר סדרת בדיקות קפדניות ועומד בתקן המחמיר של ה-FDA האמריקאי. כך שאתם יכולים לשכוח מגירויים או אלרגיות בעור - כי הבריאות שלכם קודמת לכל !

מצויינות

כמו שניתן לראות בהמלצות הרבות עלינו המופיעות באתר - אנו שואפים למצויינות כל אירוע אנו מקדישים את מלוא תשומת הלב, חושבים על כל הפרטים הקטנים כדי ליצור לכם את האירוע האולטימטיבי

זמינות וניידות

לא משנה לנו היכן מתקיים האירוע, אנו מגיעים למרבית אזורי הארץ - מהצפון ההררי ועד הדרום המדברי. כל זאת במטרה לעשות לכם את האירוע המושלם

הביקורות לא מאחרות לבוא

למה אתם מחכים?

LET'S CELEBRATE

דילוג לתוכן