הפעלה ליום הולדת

הפעלה ליום הולדת

חוגגים לילד/ה יום הולדת? מזל טוב!

נכון יום הולדת יש רק פעם בשנה ולרוב הילד או הילדה ירצו כל שנה קונספט ייחודי ושונה של יום הולדת. משימה זו מאתגרת לא פעם את ההורים אשר צריכים לצאת מהקופסא ולמצוא מידי שנה הפעלה ייחודית ליום ההולדת. כל זאת כדי שבסופו של דבר גם החוגג/ת וגם ילדי הכיתה ישמחו ויחגגו בטירוף.

לכן כשמדובר על הפעלה ליום הולדת לילדים הגעתם למקום הנכון!
אנחנו לטס סלברייט מגיעים עם 15 שנות ניסיון באירועי יום הולדת לילדים. המסיבות יום הולדת שלנו כוללות מסיבת ריקודים מקפיצה עם מיטב הלהיטים הכי חמים בגרסאות DJ  בלעדיות, הפעלות בזמן המסיבה כמו מעגלי כפיים, לימבו, אתגרים שונים ומעניינים וכמובן משחקי חברה.

חשוב מאוד לבחור בתחרויות ומשחקי חברה אשר מתאימים לגילאים של המשתתפים בחגיגת יום ההולדת.  ישנם משחקים שיותר מתאימים לגילאי 7 – 10 וישנם משחקים שיותר מותאמים לגילאי 11- 13 .

המשחקים  והתחרויות שאנחנו עורכים במסגרת יום ההולדת הינם משחקים מצחיקים ומגבשים הדוגלים בדינמיקה קבוצתית, משחקי זריזות וחדות וכמובן איך לא – משחקי ריקוד מצחיקים אשר יגרמו לכל הקהל להשתלב, לרקוד ולהתגלגל מצחוק.   
מה שבטוח – האורחים שלכם לא ישכחו את אותה המסיבה!

אז נכון חוץ משירותי מוסיקה והפעלה ביום הולדת ההורים צריכים לדאוג גם לסידור וקישוט המקום, קניית חטיפים, פיצות ועוגה. אך חוץ מהאוכל אין לכם צורך לדאוג לכלום!

אנו בלטס סלברייט דואגים לכל המסיבה מתחילה ועד סופה!

אנו בונים ביחד איתכם לוח זמנים מסודר של כל האירוע כך שהאירוע שנבנה בקפידה בסדר כרונולוגי ונכון על מנת להבטיח את האירוע המושלם!

בנוסף, אנו מבטיחים שאנו אלה שמחזיקים את הילדים לאורך כל האירוע כך שללקוח אין צורך כלל לשבור את הראש בהפעלת הילדים או בהעסקתם.

שלל הדיג'אים והמפעילים בחברתנו מגיעים עם רקע גדול בעולם הילדים ואנו דואגים לכך שלאורך כל האירוע הילדים ירקדו,ישחקו,יקפצו וכמובן  – יעשו שמח כמה שיותר לחוגג/ת יום הולדת.

שימו לב שלא כל דיג'יי יודע להפעיל ילדים!

חשוב לנו להרחיב לכם הקוראים את הנושא כי הוא מאוד מאוד קריטי להצלחת האירוע.

ישנם בשוק המון חברות ותקליטנים פרטיים אשר מציעים שירותי יום הולדת אך בפועל מתגלה במהלך האירוע כשל קריטי כאשר הדיג'יי  לא באמת יודע להפעיל את הקהל ו "להחזיק" את הילדים. הכוונה ב"להחזיק" היא הדרך לסקרן ולהלהיב את כלל המשתתפים לאורך כללללל האירוע.

ברגע שהילדים לא מסוקרנים והמפעיל/דיג'יי לא מדבר בשפה שלהם, הילדים פשוט לא יתחברו לתוכנית של האירוע, לא יקשיבו לדיג'יי וכמו כן – לא יקחו חלק במשחקים ובפעילויות.

רובם הגדול של הילדים "יברח" לצדדים ולא יהיה במרכז רחבת הריקודים, חלק מהקהל ינטשו את המסיבה לטובת הטלפונים האישיים וחלקם פשוט לא יבינו מה עושים לשבת בצד או להישאר ברחבה. דבר שכזה יכול להרוס את האירוע, לבאס מאוד את החוגג/ת ולשם אנחנו לא מאחלים לכם להגיע.

אנו בלטס סלברייט עובדים המון באירועי ילדים ומנוסים בכל עולם הילדים, מודעים לאיזה שירים להיטים כיום מה רץ חזק ברשתו החברתיות ומכירים מגוון ענק של משחקי חברה אשר ילכדו את כלל הילדים ויגרמו לכולם לקחת חלק ביום הולדת במטרה אחת – לשמח כמה שיותר את חוגג/ת יום ההולדת.

אז חשוב מאוד לפני שאתם סוגרים הפעלת  יום הולדת, לבדוק בצורה מקיפה  מי המפעיל שלכם, מה הניסיון שלו/ה, לבקש סרטונים מאירועים דומים, חוות דעת מלקוחות וכמובן אין כמו המלצה טובה ממכרים שכבר חגגו איתו.

אז שיהיה לכם המון בהצלחה ומזל טוב!

סוגי מסיבות לבחירה

קצת עלינו

לנו  בחברת Let's Celebrate יש ניסיון של למעלה מ-15 שנים בהפעלת ילדים ובמסיבות מהסוג הנ"ל. 

אנו מנגנים את מיטב הלהיטים שהילדים מכירים ואוהבים בגרסאות DJ מיוחדות ומקפיצות
ומשלבים הפעלות בזמן הריקודים.
בנוסף אנחנו ממליצים לקיים משחקי חברה בין כלל המשתתפים על מנת ליצור עניין וגיבוש בקרב ילדי הכיתה.
ישנם המון משחקים והפעלות לבחירה ועליהן נשמח להסביר בהרחבה בשיחה טלפונית.

הביקורות לא מאחרות לבוא

למה אתם מחכים?

LET'S CELEBRATE

דילוג לתוכן