הפעלה לבת מצווה

הפעלה לבת מצווה

חוגגים בת מצווה? מזל טוב! אנחנו בלטס סלברייט נלווה אותכם בכל מה שצריך לדעת ולהתכונן לקראת האירוע הגדול!

בת מצווה חוגגים פעם אחת בחיים ולכן צריך לבחור נכון את הדיג'יי והמפעיל לאירוע שלכם.

נתחיל מההתחלה ונגיד שבת מצווה בין אם היא נערכת באולם או בבית או בחצר או במקום מושכר נהוג ונכון לארגן כחודש חודשיים לפני המועד שאותו תרצו לחגוג. הסיבה לכך היא שיש המון הכנות מקדימות שחשוב לעשות כמו – מדידת שמלות , בחירת מקום לקיים את האירוע, הזמנת החברים, הזמנת קייטרינג , סגירת צלם מגנטים/ סטילס והדבר הקריטי והחשוב ביותר – בחירת הדיג'יי מפעיל לאירוע שלכם!

הרבה לא יודעים אך הצלחת האירוע נמדדת על ידי שיתוף הפעולה של כלל הילדים ברחבת הריקודים בין אם השתתפו במסיבת הריקודים ועשו שמח לחוגגת ובין אם הם לוקחים חלק ומשתתפים בפעילויות השונות – משחקי גיבוש וכ'ו.

אנו בלטס סלברייט מגיעים עם ניסיון בעולם הבת מצוות של 15 שנים וראינו וחווינו כל כך הרבה אירועים מהסוג הזה שאנו נשמח לעזור לכם לבנות את האירוע בצורה הדרגתית ונכונה על מנת שהאירוע יצא הכי טוב שאפשר!

ראשית חשוב לתכנן את מועד האירוע כך שרוב הילדים יוכלו להגיע ולחגוג לכן עדיף לקבוע את האירוע בשעות הערב ולא בצהריים כי לחלק מהילדים יש חוגים והתחייבויות קודמות.

לאחר שמצאנו תאריך נמצא מקום מתאים לחגוג בו- לא חייב מקום גדול מידי אך גם לא קטן מידי כיוון שבכל זאת צריך מקום לרקוד ולבצע משחקים שחלקם קשורים לריצה וזריזות לכן צריך מרחב.

לאחר שמצאנו תאריך ומיקום הגיע החלק החשוב ביותר- מציאת דיג'יי – מפעיל אשר מתאים לאירוע הנוצץ! פה אנחנו – לטס סלברייט נכנסים לתמונה.

יש לנו המון שנות ניסיון עם ילדים ובעיקר בגילאי המצווה ואנו מביאים איתנו בנוסף למוזיקה גם יכולת הפעלה ושליטה מלאה בקהל על מנת שיעשו הכי שמח שאפשר לחוגגת המאושרת.

המפעיל משלב במהלך האירוע –  טקס כניסה מיוחד לחוגגת, שעשועון מקורי ומיוחד על מי מכיר את כלת השמחה הכי הכי טוב, מסיבת ריקודים מקפיצה המשלבת את כל השירים הכי מוכרים והכי חמים אשר רצים ברשתות( TIKTOK , אינסטגרם, MTV וכ"ו) והכל בגרסאות מקפיצות וייחודיות!

בנוסף למסיבת הריקודים, על המפעיל לשלב הפעלות  שונות ומגוונות במהלך הריקודים כך שהמטרה היא לשמר אנרגיות ברחבת הריקודים ובעצם לגרום לכל הילדים והילדות להשתתף במסיבה מבלי לשבת בצד ולהיות בטלפונים.

אנו שומעים מלקוחות על כל כך הרבה מקרים שהם חוו בעבר במסיבות בת מצווה שהמפעיל לא הצליח "להחזיק" את הילדים ברחבה ולא סיקרן אותם או גרם להם לעיניין. ודבר זה מאוד קריטי ומהותי בבת מצווה מכיוון שאם המפעיל לא סוחף את הילדים ולא גורם לכולם להשתלב במסיבה הוא עלול למצוא את עצמו לבד ברחבה כאשר כל הקהל מפוזר בצדדים, לרוב יושבים בטלפונים ולא באים לשמוח עם החוגגת. על מנת לחסוך מצב לא נעים כזה צריך לבדוק טוב טוב מי הדיג'יי מפעיל של אותו אירוע כי דיג'יים יש המוןןןןן אבל מפעילים שיודעים להחזיק ולסקרן ילדים לצערנו אין הרבה.

בנוסף למסיבת הריקודים אנו מקיימים משחקי חברה מצחיקים ומגבשים שחלקם עובדים על ריקוד וחלקם עובדים על זריזות, חדות ומהירות. המטרה שלנו היא לגבש את ילדי הכיתה המשתתפים באירוע ולתת לכולם זכות להתבטא, להשתתף ולחוות הנאה מהמוסיקה ומהמשחקים שאותם אנו מקיימים.

בכל בת מצווה שאנחנו מקיימים בלטס סלברייט, אנו עורכים כמה שיחות לפני האירוע עם ההורים ועם החוגגת על מנת לעבור על כל התוכנית של האירוע ולהבין יותר טוב מהחוגגת מה בא לה שיהיה, ומה פחות מתאים לה. אנו נותנים טיפים חשובים ומהותיים על תפעול האירוע על מנת למקסם את החגיגה כך שיהיה הכי הכי שמח שאפשר!

שיחת תיאום נערכת לרוב כשבוע לפני המסיבה עצמה על מנת שנוכל לסגור קצוות, לתאם זמנים של אוכל ולעבור שוב על מבנה האירוע בסדר הדרגתי ובנוסף להבין מהילדה מה הרצונות שלה , איזה שירים בה לה שיהיו ועל מה לשים דגש ועל מה לא.

לסיכום: לפני שסוגרים דיג'יי מפעיל חשוב לבדוק טוב טוב מי הוא והאם הוא עובד יום יום עם הגילאים הללו, האם הוא יודע לדבר בשפה שלהם, האם הוא יודע לגרום לכולם להיות ברחבת ריקודים לאורך כל האירוע מבלי שהילדים יאבדו את זה ויתפזרו לצדדים.

כי בסופו של דבר מה שקובע אם האירוע יהיה מוצלח או לא זה רק רק רק המפעיל!

לכן חשוב לא לחסוך כמה מאות ש"ח ולא לחפש פתרונות זולים אלא ללכת על כאלו שיודעים לאחד ולחבר את כל הילדים על מנת שיעשו כמה שיותר שמח לכלת הבת מצווה.

בחרו את המסיבה שלכם

הביקורות לא מאחרות לבוא

למה אתם מחכים?

LET'S CELEBRATE

דילוג לתוכן